Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro obchodní systém provozovaný na webových stránkách www.totgroup.cz (www.4toworks.cz/eu/com)

a upravují vztahy mezi:

Provozovatelem tohoto portálu (zprostředkovatelem/prodávajícím):
ToT Group s.r.o , Jívavská 1637/7, 785 01 Šternberk , IČO:24749761 DIČ: CZ24749761
Společnost ToT Group s.r.o. zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 171186
a kupujícími na tomto e-shopu.

1) Informace o zboží:
Nabízené zboží je vždy viditelně a srozumitelně označeno, a to při zobrazení detailu jednotlivých produktů (název, označení výrobce, údaje o hmotnosti a velikosti, atd.).

Skladová dostupnost (termín doručení zboží)

Skladem
- zboží doručíme do 1-3 pracovních dnů
-zboží skladem, objednané na dobírku v pracovní dny do 11.30, obvykle doručíme následující pracovní den

Na dotaz
- zboží se běžně neprodává a je nutné ho zajistit ze zahraničí,dodací lhůta je cca 10-14dnů
- zboží má na skladě náš dodavatel a dodací lhůta je cca 5dní
- v těchto případech nás neváhejte kontaktovat,kdy můžete zboží obdržet
- pokud zboží objednáte, nejpozději následující pracovní den Vás informujeme o dostupnosti
U zboží uvádíme skladovou dostupnost, která se aktualizuje 1x denně. Může tedy nastat situace, že je výrobek během dne doprodán a informace o dostupnosti se aktualizuje až ve večerních hodinách. Dostupnost Vám proto vždy potvrdíme obratem po odeslání objednávky, nejpozději do následujícího pracovního dne.

UPOZORNĚNÍ: FOTOGRAFIE U ZBOŽÍ JSOU POUZE ILUSTRATIVNÍ

2) Doručení zboží:
Pro dodání Vámi objednaného zboží používáme služeb České pošty a PPL.

Předání zboží České poště / PPL při platbě předem je nejdéle do druhého dne od obdržení platby, jedná-li se o zboží skladem.
O předání balíku České poště / PPL Vás budeme informovat e-mailem.
Česká pošta / PPL zboží doručí až k Vám domů nebo do firmy. Pokud nebudete k zastiženi, kontaktují Vás pracovníci České pošty / PPL a dohodnou se na termínu dodání . V případě, že zboží chcete doručit na jinou, než fakturační adresu, nezapomeňte tuto skutečnost zadat při objednávce nebo registraci.
Při převzetí zásilky je nutné zkontrolovat obal a obsah zásilky a v případě poškození obalu je nutné sepsat s doručovatelem nebo na poště škodní protokol, případně zásilku odmítnout!!
Neprodleně po převzetí zboží je nutné provést prohlídku zboží a bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů oznámit zjevné vady výrobku na e-mail:tot@volny.cz nebo telefon +420 739 939 389. Na pozdější reklamace tohoto charakteru bohužel není možné brát zřetel s ohledem na reklamační podmínky České pošty / PPL.

3) Způsob platby:
Máte možnost si vybrat z následujících způsobů platby:

Dobírka - Zboží zaplatíte při doručení.
Platba předem na náš účet - na základě Vaší objednávky Vám bude zaslána elektronickou poštou výzva k platbě. Po zaúčtování transakce na našem bankovním účtu Vám bude zboží zasláno Vámi vybraným způsobem.

 

4) Reklamace:
Reklamační řád tohoto elektronického obchodu vychází ze zákona č. 40/1964 Sb. a z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží stále v záruční době. Délka záruční doby je u každého zboží, 24 měsíců.

Záruku však nelze uznat např. v těchto případech:
-zboží je reklamováno po vypršení záruční doby
-došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu
-zboží určené k reklamaci není dodáno s originálními doklady (doklad o koupi a záruční list)
-na zboží byly porušeny ochranné samolepky či pečetě instalované výrobcem či autorizovaným servisem
-zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
-zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k použití
-nelze reklamovat také běžné opotřebení zboží
-zboží bylo poškozeno živly (oheň, blesk, el. výboj a pod.)


V případě, že uplatňujete na zboží záruku a zasíláte nám jej zpět. Zboží musí být dobře zajištěné (zabalené) a pojištěné proti poškození dopravcem.
Není možné zasílat zboží zpět na dobírku. Cena zboží Vám bude vrácena až po kladném posouzení reklamace.
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, rovněž si kupující hradí náklady na dopravu zboží prodávajícímu.

5) Storno
Pokud nám zboží zašlete v neporušeném obalu zpět do 14 dnů od převzetí zásilky, máte nárok na vrácení peněz v případě, že jste zboží nakoupil jako soukromá osoba. Tento bod se řídí platným Občanským zákoníkem a netýká se soukromých podnikatelů a firem, kteří uvádějí svoje IČO. 

 

 


Výše uvedené obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1. ledna 2015.

Novinky